למה חשוב לשמור על הגוף


הגוף הפיסי שלנו הוא הבית של הנשמה שלנו ושל הנפש שלנו

כאשר אנחנו מוזילים אותו, לא מתייחסים, לא מקשיבים ולא מזינים אותו כראוי אנחנו מלכלכים ופוגעים בעצמנו גם ברמה הפיסית וגם ברמה הרגשית נשמתית.

הנשמה שלנו השוכנת בתוך הגוף הפיסי והיא מתלכלכלת או מרוממת

בהתאם לאופן ההתייחסות שלנו אליו.


חישבו רגע על הבית הפיסי שאתן גרות בו: מה קורה כאשר הוא מבולגן? כאשר הוא מלוכלך? כאשר הוא מוזנח? זה קשה. לא נעים. לפעמים אפילו נוצר חשק ממש לברוח ממנו נכון?

ומה קורה כאשר הוא נקי? מאורגן? מאובזר בפריטים שאתם אוהבים והשקעתם מחשבה להשיג? זה נעים. מייצר הרמוניה ושמחה, והרבה פעמים הרצון לחזור הביתה כבר מדגדג לא הרבה אחרי שיצאתם ממנו.

אז ככה גם הגוף שלכם - השקיעו בו ותתמלאו.

להשקיע בגוף יביא אתכן למקומות מלאים שמחה וסיפוק:

♥ הזינו אותו נכון:

חישבו במה אתן באמת רוצות להזין אותו. חישבו איזה אוכל נעים לכן לאכול - איך הפיקו את המזון שנכנס אליכן לגוף והאם כזה אתן רוצות: למשל, האם אתן רוצות אוכל שעבר עיבוד, או טרי מהאדמה/העץ, האם אתן רוצות אוכל שהיה חי לפני צורתו הסופית או לא, האם אתן מעדיפות עכשיו אוכל קר או חם, ועוד..

הקשיבו לגוף בזמן שאתן אוכלות את המזונות השונים ותיווכחו מה נעים וטוב לו ומה פחות,

וכך תוכלו לבחור לכן את המזונות שאתן רוצות ואלו שלא.

♥ העניקו לו טוב:

לבוש - בגדים שנעימים לכן בתחושה - סוג הבד, גיזרה נוחה..

רענון - אמבטיות, שחרור מתחים בעזרת טיפול פיסי, ריקוד ספונטני, או כל ספורט אחר שאתן אוהבות.

טיפ לרענון קל וטוב בסוף יום עבודה תמצאו כאן

♥ תאהבו אותו:

אהבה עצמית - תתמקדו במה אתן אוהבות בו, והשלימו עם מה שאתן פחות אוהבות. הוא שלכן והוא נהדר מעצם היותו שלכן - עם צלוליט או בלי, עם שומן עודף או בלי, עם חצ'קון או בלי וכדומה..

כשאתן אוהבות את גופכן כמו שהוא התחושה שלכן תהיה שלמה יותר, נוחה יותר ומעצימה יותר. זה לא אומר שאם בא לכן לרדת במשקל, או לצבוע את השיער הלבן לא תעשו זאת.

עשו זאת, אך מתוך מקום אוהב ולא מתוך מקום כועס ושונא. אהבה של אחרים - אל תפחדו להגיד מה אתן אוהבות ומה אתן צריכות: - רוצות חיבוק, או תמיכה פיסית מהאהוב, מהילדים, או מחברה טובה? בקשו. - יש משהו מסוים שאתן אוהבות בסקס? תראו לבן/ת הזוג שלכן. אל תחכו שינחשו אתכן.

תנו לגוף את מה שהוא רוצה. זה חשוב טבעי ונהדר. ♥ תשמרו עליו:

שינה - העניקו לגוף שלכן את זמן המנוחה הראוי לו. אל תזלזלו בשעות השינה ואל תשחקו איתן.

השינה חשובה לגוף בדיוק כמו האוכל - בעת השינה הגוף מעבד נתונים, מניח לשכל ומייצר מנוחה שמאתחלת את הגוף כל בוקר מחדש.

אם יש קושי עם השינה - אל תתעלמו ממנו - פנו לאיש מקצוע, הבינו מה ואיך אתן יכולות לעשות

כדי להיטיב עם השינה. כדי לדעת איך להיטיב עם שנת הילדים שלכן כנסו לכאן מערכת החיסון - כשמקשיבים לגוף ונותנים לו מענה מהיר לתחושות לא מאוזנות שעולות ניתן

להימנע מראש מתחלואים ארוכי טווח וגם כאלו החוזרים על עצמם כל תקופה (למשל, עונה מסוימת, תקופת מבחנים, סטרס, חגים ועוד..).

אל תחכו שהגרון יכאב בעוצמה, או שהתקופה שאתם יודעים שבה הגוף נחלש תגיע ותחלו. ברגע שעולה כאב קטן, טפלו בו. רגע לפני העונה שאתם יודעים שהגוף רגיש אליה - תנו מענה.

קרם מצוין שהרבה כבר אוהבים לחיזוק מערכת החיסון תמצאו כאן

בברכת הקשבה, סוזאן, מטפלת הוליסטית גוף ונפש. מומחית ב ריפוי כאב וחיבור לשמחה ואהבה

לקביעת פגישה או קניית קרם0524835261 או צרי קשר

קטגוריות פוסטים
פוסטים אחרונים