top of page

מה מגדיר אותך?


השבוע יצא לי לדבר עם חברה על ההגדרות הפנימיות שלנו את עצמנו. מי אנחנו בעיני עצמנו ומה בעצם מגדיר אותנו?

אני רואה נשים שההגדרה שלהן את עצמן תלויה בחיצוניות - דעותיהם של אנשים אחרים, ואיך שהן נראות פיסית: כאשר הן מקבלות משוב חיובי הכל טוב, וכאשר לא הן חסרות. למשל, כאשר הן בגיזרה הנכונה מבחינתן ומבחינת החברה זה נהדר, וכאשר לא, אז הבושה וחוסר שביעות הרצון מעצמן לוקחות פיקוד. כאשר הן שמחות על ההתנהגות של עצמן הכל סבבה, וכשהן לא אז כל כולן נהיות לא בסדר והן לא מרוצות.

אני אומרת, אל תתנו לאף אחד ולשום דבר חיצוני להגדיר אתכן. מה שמגדיר אתכן הוא מה שאתן בפנים: הלכיי הרוח והנשמה שאתן מסתובבות עימן, דרכי ההתנהגות שאתן בוחרות לאמץ והאמונות והדפוסים שלכן. זכרו - כל דפוס או אמונה שאתן מרגישות שכבר לא משרתים אתכן אתן יכולות להוציא מחייכן. החיצוניות שלכן היא בעלת משמעות, איני אומרת שלא, אך היא לא חלק מההגדרות שלכן. זה הבדל גדול ומשמעותי בעיני.

ההגדרות שלכן הן "הקבצים" הפנימיים שלכן ועל זה אמור להיות שעון הדימוי העצמי שלכן. לכן, אין שום סיבה שהדימוי עצמי שלכן יהיה נמוך. כי כל אחת היא מיוחדת ונפלא ויש בתוכה אוצרות רבים.

הסוד להגדרה עצמית משביעת רצון ונכונה בעיני הוא: קבלה עצמית. לקבל אותי בדיוק כמו שאני עם כל הדפוסים וה"מגרעות" שאני מרגישה שיש לי. כאשר אני בקבלה עצמית אמיתית אני מתמלאת אהבה עצמית, וכאשר אני מתמלאת אהבה עצמית יש מקום לנשום וגם יש מקום לשינוי ממקום מלא חמלה.

זה מה שמאפשר את השינוי בקלות. בלי כעס ותחושת מכבש.

אפשרו לעצמכן להיות מי שאתן בלי שפיטה. בלי התרכזות בחוץ, אלא בתוככן.

אם אתן רוצות לעשות זאת יחד, עם ליווי טיפולי תומך ומלא בקסם חייגנה 0524835261 או צורנה קשר

כאן בשבילכן, סוזאן

קטגוריות פוסטים
פוסטים אחרונים
bottom of page