top of page

לבנדר


הלבנדר הוא אחד מהשמנים ארומתיים הנפוצים והשימושיים ביותר. הלבנדר מופק מעלי ופרחי הצמח, אשר גדל בעיקרו בהרים. הלבנדר האיכותי ביותר מגיע רק מההרים הגבוהים.

הלבנדר הנפוץ מגיע מכל המקומות יחד. בצרפת יש פסטיבל לבנדר בכל קיץ החוגג את הצמח ונפלאותיו. ללבנדר תכונות ייחודיות ורחבות מנעד, המעניקות לו את תואר מלך השמנים, ויש גם הקוראים לו: הזהב הסגול. הוא מתאים לכלל האוכלוסיות, כולל נשים הריוניות (מהטרימסטר השני), תינוקות וכד' ומועיל לכלל המערכות בגוף. את הלבנדר ניתן למצוא כמעט בכל תערובת שלי בדיוק בגלל תכונותיו הללו. הוא מועיל לאיחודה של התערובת, ובכך ליצירת הסינרגיה המושלמת. שמן הלבנדר הוא השמן היחידי שניתן למרוח אותו ישירות על העור במקרי חירום

שמן לבנדר לשימוש עצמי:

אני ממליצה לקנות בקבוק קטן של לבנדר טהור ואיכותי ולשים אותו בתיק. חטפתם כוויה, חבלה, מכה חתך אלרגיה עורית? מירחו טיפה או שתיים על המקום ותחושו הקלה משמעותית.

הלבנדר מועיל גם בהורדת חום טבעית: שימו טיפה אחת על האצבע ומירחו על הרכות (השקע החיצוני ליד כל עין), ובאזור העין השלישית (בין הגבות).

שמן הלבנדר הינו שמן אנטיווירלי, אנטיספטי, אנטידלקתי, אנלגסטי {נוגד כאב}, ואנטיפטרייתי, לכן אני ממליצה לשטוף עימו את הבית: טפטפו כעשר טיפות בכף מלח והכניסו לדלי עם מים חמים.

הרצפה תבריק ותשמר סביבה נקייה עבור תינוקות זעירים הזוחלים עליה.

ניתן לעשות תערובת שלימה יותר המכילה מספר שמנים וכן סודה לשתיה וחומץ.

תוכלו לקרוא על זה כאן

למציאת המוצר הארומטי המתאים לכם, או לרקיחה אישית צלצלו 0524835261 או כנסו לחנות

באהבה

סוזאן

קטגוריות פוסטים
פוסטים אחרונים
bottom of page