top of page

יום ההולדת - הזדמנות להודיה וברכה


בשבוע שעבר חל יום הולדתי :) יום הולדת הוא יום נהדר. יום מיוחד בו אפשר להתחבר להודיה על ההגעה לעולם הגשמי כאן על פני כדור הארץ, יום בו ניתנת הזכות להרגיש אהבה בעוצמות כפולות ומכופלות. ביום ההולדת אנו נוטים להסתכל על מה עוד לא השגנו, מה עוד לא הספקנו, מה פספסנו.. אני בוחרת להסתכל מסביבי ולהתבונן במה שיש לי. לשים בצד את מה שעוד לא, להרגיש נחת ולהודות. זה מעצים את תחושת הסיפוק וממגנט אלינו עוד ועוד טוב.

אשתף אתכם על מה אני בוחרת להודות:

♥ מודה לנשמתי שבחרה להגשים עצמה בגוף ♥ מודה על לכל חוויות חיי - הטובות, הפשוטות, המרטיטות לב, הקשות, המאתגרות והכמעט בלתי נסבלות. ♥ מודה לכל מי שליווה ומלווה אותי - לזמן קצר או ממושך.. כי מכל אדם זכיתי, ומכל אדם החכמתי. ♥ מודה לבריאה על ההקשבה לבקשותיי, גם כשזה בדרך אחרת ממה שדמיינתי, ועל ההדרכה

הנפלאה שמוענקת לי יום יום שעה שעה. ♥ מודה לאנשים הנפלאים שסומכים עלי ועל מקצועיותי, נעזרים ומתייעלים משיטת הטיפול הייחודית שלי וממוצרי הבוטיק שלי. אתם מעניקים לי את אושר הסיפוק והערך. ביום ההולדת אני בוחרת לברך: ♥ מברכת על הטוב והשפע שהם מנת חלקי. ♥ מברכת על הדרך, גם כשהיא מאתגרת.

♥ מברכת את אהוביי, חברותיי, יקיריי, הקרובים יותר וקרובים פחות. מברכת את אלו המקושרים אלי אישית או מקצועית, או גם וגם : מברכת אתכם בברכת שפע של אהבה, שמחה, הגשמה, צמיחה מתמדת, הנאה..

וכל אשר לבכם חפץ בו בקלות (ואתם יודעים שברכה מחוגג יום הולדת היא עוצמתית מאד, נכון?).

ובנימה אישית עוד יותר:

♥ תודה לכל הברכות שהגיעו אליי בפרופיל הפייסבוק, סמסים, פנים מול פנים, טלפונית ועוד.. ♥ תודה גם למי שרק חשב עלי ולא הצליח ליצור את הקשר - מרגישה את האהבה והברכה. ♥ תודה למי שהגיעה לחגיגת השירה הנפלאה שיצרנו יחד ולמי שעוד צפוי לי מפגש יומולדת אחר עימה :) ♥ תודה לאימי על חגיגת יומולדת מהמשמחות בחיי עימה בשנה זו, ועל כך שהיא ממחישה לי כל יום מחדש את המוטו שלי מיום פתיחת הקליניקה - הכל אפשרי. השינוי אפשרי תמיד. השינוי לא תלוי בגיל ובשום דבר אחר פרט לרצון, כוונת אהבה ועיתוי נכון. ♥ תודה למטופלות הנפלאות שלי שמרגשות אותי בברכות מיוחדות מלאות מילות אהבה והערכה, מתנות המגיעות מהלב פנימה, ובחיזוק שאני במקום הנכון. במקצוע המדוייק.

♥ תודה לי שאני מאפשרת לכל הטוב הזה להיכנס לחיי כי.. מזכירה לכם - אנחנו הבוראים של המציאות שלנו. וכמו שמורתי לתטא הילינג ובריאת מציאות הייתה אומרת: שפע הוא זכות מולדת ולא פרס על התנהגות טובה. אני ממש מסכימה ומוסיפה: כך גם אהבה ושמחה ותענוג ואושר ועוד ועוד..

כל הטוב הקיים בבריאה הוא זכות מולדת. אתם לא צריכים להרוויח או לשלם מחיר כלשהו. היו אתם, תרצו במדוייק, הושיטו יד אל עץ הבריאה וקיטפו. בעדינות, רכות ואהבה.

בהתרגשות גדולה, סוזאן אור גיטרמן

קטגוריות פוסטים
פוסטים אחרונים
bottom of page